Comforta Care AB

Parkvägen 5, 913 34 Holmsund

Frågor eller funderingar? Kontakta oss!
Tel: 090-14 04 10

Telefontider Måndag – Fredag, 07:00. – 17:30
Swish nummer: 1230803304
Postgiro: 9244-5
Bankgiro: 5563-6591

Frågor och Svar – webbshop

Frågor och Svar – webbshop

Behöver jag ha en inloggning för att kunna handla?

Nej det behöver du inte men om du skaffar dig en inloggning så kan du ändra uppgifter som är viktiga för att leveranser ska gå bra. Typ: adresser, mobiltelfon mm.
Inloggning är bra att ha även för din orderhistorik. Där kan du se vad du handlat tidigare om du skulle vara osäker på någon produkt.

Hur returnerar jag en produkt?

Comforta Care hjälper dig med en retursedel för att du ska kunna returnera en vara du inte vill behålla. Du skickar ett mail till info@haklappar.nu och ber om en retursedel.
OBS! Det är viktigt att du returnera en felaktig vara inom 30 dagar från beställningsdatumet.

Hur gör jag en reklamation?

Det finns ett formulär för reklamation. Fyll i uppgifterna i formuläret och bifoga ett foto på den reklamerade varan. OBS! Vi på Comforta Care besiktar de reklamerade varorna och fastställer huruvida kunden har rätt till en ny produkt.

Kommer ni göra en kreditupplysning?

Ja, Vi förbehåller oss rätten att begära en kreditupplysning på alla våra kunder.

Kan jag ta bort eller ändra min order?

I orderbekräftelsen finns en länk som du kan använda för att meddela kundservice och lager att du vill göra en ändring i din order. Order som läggs dagtid (ej helger) packas löpande, därför kan vi inte garantera att vi hinner ändra din order.OBS! Vi kan aldrig lägga till artiklar till din order så den överskrider det belopp du redan betalt.

Finns varan i lager?

Om varans syns på webben finns den även i lager. Om en färg är slut på en produkt skrivs detta ut på produktsidan.

Kontakta Oss